۲۵۱ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید وارد مدارس یزد می‌شوند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 شهريور 1397
بازدید : 184
نویسنده : افزیر

 یزد ـ مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در سال تحصیلی جدید، جمعیت دانش آموزی استان یزد به ۲۵۱ هزار نفر رسیده که ۱۴ هزار و ۴۴۹ نفر از این تعداد از اتباع خارجی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی دانافر امروز در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس اظهار داشت: در سال تحصیلی ۹۸ ـ ۹۷ در یزد هزار و ۹۸۱ مدرسه پذیرای ۲۵۱ هزار دانش آموز هستند.

وی بیان کرد: این تعداد دانش آموز قرار است در هزار و ۱۳۷ کلاس درس مشغول به تحصیل شوند.

دانافر همچنین با اشاره به اینکه امسال ۲۳۰ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه، آماده سازی و تحویل آموزش و پرورش شد، افزود: در عین حال از مهمترین چالش‌های آموزش و پرورش در استان یزد، مشکلات فضای آموزشی است زیرا وسعت زیادی از فضاهای آموزشی نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه بودجه‌های دولتی پاسخگوی این حجم از نیاز استان نیست، تصریح کرد: برای بازسازی، مرمت و مقاوم‌ سازی فضاهای قدیمی نیاز به کمک خیران داریم.

وی در مورد نیروی انسانی نیز بیان کرد: نیروی انسانی مراکز آموزشی از بهمن ماه سال قبل مشخص شده اند تا فرصتی برای یکسانی و هماهنگی نیروها در مدارس و مناطق به وجود بیاید.

دانافر خاطرنشان کرد: امسال بخشی از نیروی مورد نیاز مدارس از طریق حق التدریسی و استخدام آزاد از مدارس غیرانتفاعی تامین می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح‌های تعالی و تدبیر در استان یزد اظهار داشت: اجرای این طرح نیازمند مدیران قوی و با تدبیر است.

وی تاکید کرد: در حوزه مدیریت مدارس استان نیاز به مدیران نوگرا و تحول‌گرا داریم که با نحوه مدیریت نوین آموزشی آشنا باشند.

دانافر با بیان اینکه بسیاری از واقعیت‌های اجتماعی ما با نظام آموزشی فاصله دارد، عنوان کرد: یکی از مشکلات ما این است که خروجی نظام آموزشی ما با ارزش‌های ملی و مذهبی ما هماهنگ نیست و این امر سبب می شود شاهد شکل گیری صحیح هویت دانش آموزان نباشیم.

منبع : مهر





:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بازسازی مدارس ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت مقاوم سازی افزیر و آدرس afzir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com